Acties Visit Leuven
Jaarcampagne Visit Leuven
We zetten Leuven op de kaart als citytripbestemming in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland. Om de bekendheid van Leuven als reisbestemming te vergroten, zetten we social media influencers in. We nodigen de influencers uit om in Leuven te verblijven en de stad te verkennen. Ze worden in contact gebracht met een Leuvense local, die hen alle verborgen hoekjes van de stad toont. Tijdens de citytrip maken de influencers inspirerende en thematische (bier, fietsen, duurzaamheid) content die ze achteraf verspreiden op hun eigen social media kanalen.
Relancecampagne Vlaamse kunststeden
Drie jaar lang voerden Toerisme Vlaanderen en de Vlaamse kunststeden - Leuven, Gent, Brugge, Antwerpen en Mechelen - campagne om het toerisme in Vlaanderen na de pandemie te herstellen. Met de boodschap 'Vlaanderen. Kleine steden, grootse belevingen', lanceerden we digitale campagnes en gingen we samenwerkingen aan met buitenlandse media zoals National Geographic, Condé Nast Traveler en SNCF. Benieuwd wat we nog allemaal gecreëerd en verwezenlijkt hebben?